Ben je ontevreden over de dienstverlening? Ben je bijvoorbeeld onvriendelijk behandeld of heb je geen antwoord gehad op een eerder ingediende melding? Dan kan je een klacht indienen.
Wat wordt er verstaan onder een klacht?
Een klacht is een uiting van ongenoegen of ontevredenheid over een handeling of gedraging, of omtrent het uitblijven ervan, van een personeelslid of een dienst van het Lokaal Bestuur Diksmuide.
De klachtenprocedure is niet van toepassing op vragen om informatie, meldingen, suggesties, beroepen, bezwaren of petities. Het gaat ook niet over algemene klachten over de regelgeving, het (al dan niet) gevoerde beleid of over beleidsvoornemens of -verklaringen.
Hoe kan je een klacht indienen?
Je kan je klacht indienen via het klachtenformulier.
Opgelet: wil je een gat in het wegdek, een zwaar beschadigd voetpad, sluikstort, ... melden? Doe dit dan via het meldingsformulier. Vul alle velden zo goed mogelijk in en dudi zeker de juiste locatie aan om een goede opvolging van je melding te verzekeren. We houden je op de hoogte van de status van je dossier.